irie@uib.cat
+34 971 25 98 60
Portal IRIE
fbttytbstg
IRIE Recerca educativa
  • Inici
  • L'IRIE
    • Qui som
    • Personal IRIE
    • Òrgans de govern
      • Consell de l'institut
      • Consell Rector
      • Comitè científic extern
      • Comissió permanent
    • Documents de l'IRIE
    • Imatge institucional
    • Formulari de Contacte
    • Relacions de l'IRIE
  • Formació i innovació
    • Innovació
    • Formació Doctorats i Investigadors
    • Formació PDI
    • Doctorat en Educació
    • Doctorat en Tecnologia Educativa
  • Recerca
    • Membres de l'IRIE
    • Grups de l'IRIE
    • Línies de recerca
    • Producció científica global
    • Adscripció grups de recerca
    • Suport a la recerca
      • Reserva d'espais
      • Servei d'Assessorament a la Recerca
      • Estades de recerca a l’IRIE
    • Convocatòries per a la recerca
  • Transferència
    • Publicacions
    • Activitats de transferència
      • Formació de postgrau
      • Xarxa d'Instituts Connectats pel canvi
      • Formació de transferència
      • Congressos / Jornades / Seminaris / Conferències
    • Bones pràctiques pedagògiques
    • Homologació Conselleria Educació
    • Articles divulgació
    • Pla d'Assessoraments als Centres Educatius (PACE)
  • Projectes
    • Projectes Actius
    • Projectes Inactius
    • Projectes Erasmus+
    • Projectes del l'IRIE 2015-2023

Jornada La transformació de la pràctica educativa amb joves de baix nivell educatiu

 

Títol

LA TRANSFORMACIÓ DE LA PRÀCTICA EDUCATIVA AMB JOVES DE BAIX NIVELL EDUCATIU

Cap un consens necessari: Reduir l'abandonament primerenc de l'educació i la formació a les Illes Balears

Dates 14 de febrer de 2019
Lloc Teatre Xesc Forteza (Palma)
Programa

 

Vist: 2463
  • Estàs aquí: 
  • Inici/
  • Transferència/
  • Activitats de transferència/
  • Congressos / Jornades / Seminaris / Conferències/
  • Jornada La transformació de la pràctica educativa amb joves de baix nivell educatiu
Torna a dalt

Adscrits a:  Logo Coara   Logo DORA

 

 
 

Logo ROR

https://ror.org/023sfvt89

 
 
T3_POWER_BY_HTML